19. prosince 2010

Háčkované baňky ...



Háčkované baňky jsem našla na internetu, musela  jsem je hned vyzkoušet a  jsou miloučké,  nadělají hodně parády. Zatím nevím na co je použiji nebo je taky jen  podaruji ....


Poklidnou poslední adventní neděli. Denisa

7 komentářů:

  1. Tak tohle je ale nápad!
    Jsou naprosto úžasné! I ty barvičky se povedly!
    Moc zdravím.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou moc krásné.Líbí se mi MOC.A i barvičky máš krásně sladěné.
    Můžu se zeptat,kde jsi našla návod???
    Přeju hezkou čtvrtou adventní neděli.
    Blanka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Deni,
    baňky jsou moc a moc pěkné..
    Je to krásný nápad.
    Moc by se mi líbily.
    Ale letos to asi do Vánoc už nestihnu,
    ale uložím si je na ty příští!! :o)))
    Krásnou neděli
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Deni, baňky se Ti moc povedly, opět krásná inspirace!

    OdpovědětVymazat
  5. Deni, jsou krásné, už jsem je taky někde viděla, letos je pro mě už pozdě, jsi žena činu!
    krásnou neděli, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. MOC PĚKNÉ A POVEDENÉ. NA TROMEČKU BUDOU KRÁSNÉ.
    PŘEJI HEZKÉ A POKLIDNÉ PŘEDVÁNOČNÍ CHVÍLE. BOHDA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky