2. února 2011

Křížkový steh ...

Tak tohle jsem dneska našla na novinovém stánku.  Hned jsem si to  koupila, u  prvního čísla je vždy super cena, ale jako vždy potom to bude stát o něco víc. Tak budu moc přemýšlet jestli si to budu kupovat, ale určitě ano jako vždycky neodolám. Bude to vycházet každých čtrnáct dní ... už dneska jsem tam našla spoustu pěkných předloh ... tak se jenom kochám ...




Hezký večer ... Denisa

6 komentářů:

  1. Ahoj Deni, viděla jsem to včera v reklamě a pokud budou ještě mít, až pojedu někam do města, určitě si to taky koupím.
    Měj se hezky
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Perfektné, škoda, že sa to nedá kúpiť aj u nás na Slovensku...
    Tak príjemné vyšívanie!
    Aďka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Denisko.
    Taky jsem si to dnes koupila. Je to moc hezký časopis, ale už druhé číslo bude stát asi 109 korun, tak nevím ....
    Ale ty bavlnky u toho také stojí za to!
    Krásný večer.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    to je ale super inspirace. Casopis jsem nevidela, ale urcite se po nem podivam. Taky by se mi domu hodil:) Jak ale rikate az na tu cenu:(

    Krasny vecer, Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Deni,
    časopis vypadá moc pěkně,
    těším se, co z něj vytvoříš!! :o)))
    Hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky Denisko!!!
    Tak na tenhle časopis se taky chystám.Viděla jsem reklamu v televizi a tak pokud ho seženu,určitě si ho koupím

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky