17. února 2011

Ošatky ...

Pletení ošatek z pedigu je moje veliká láska. Pletu už asi pět let a stále mě to moc baví. Už jsem nepletla pět měsíců, byla jsem po operaci tak se mi dotoho nechtělo. Ale teď mě to dost zase chytlo. Tak tady jsou ošatky pro moji babi, která je má pro svoje kamarádky ....




Ošatky jsou ještě mokré a nejsou pořádně zastříhané, tak až pořádně uschnou ...

Pěkný den a děkuji za návštěvu ... Denisa 

6 komentářů:

  1. Ahoj Deniso, pedig mě taky "chytnul" ošatky máš moc pěkné. U mě vede ta prostřední, ale líbit se budou určitě všechny. Měj pěkný den Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Deniso, ošatky jsou moc pěkné. Povedly se Ti.
    Měj hezký den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Deniso, ošatky se Ti moc povedly, kamarádky budou jistě nadšené!

    OdpovědětVymazat
  4. Deni, tohle tedy neumím a moc obdivuji! jsou parádní!
    Příjemný den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Deni, jsou moc pěkné, pedig jsem nezkoušela, zato mi učarovali papírové ruličky. Zdravím
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne osatky!
    Ja osobne som pedingove pletenie este neskusala, ale musim sa priznat, ze k tomu nemam velmi daleko ked vidim vsetky tie krasne kosicky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky