21. května 2011

Baddík ...

... bráška mě trošku sprdnul, že dávám na blog  koťátka tety a ještě jsem neukázala našeho Baddíka kterého máme u babičky ... je to náš miláček nevíme co je to za rasu ,  naše sousedka je veterinářka tak mu napsala do očkovacího průkazu , že je to dvůrteriér ... no prostě dva teriéři  na dvoře ....








... vždy říkám Baddíkovi při focení, že je to modelka on se tak strašně rád fotí  a hlavně vydrží poslouchat moje rozkazy ... a vždy  za to něco dostane dobrého na zub ...

... pěkně slunnou sobotu ... Denisa

6 komentářů:

  1. goldige Fotos von dem Hund, ich liebe Tierfotos sehr .. eine treue Seele
    dieser Blick so süss von ihm.

    Liebe Grüsse Elke

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojík,
    ještě žeš nám takového krásného pejska ukázala.Baddík je opravdu nádhernej mám pro terriery velkou slabost:))Ještě žes ho nezapřela!
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Deni,
    Baddík je moc hezký pejsek
    a líbí se mi, jak se rád fotí :o)))
    Hezkou neděli
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Deni, to je dobrák od kosti! Je to na něm vidět a ještě se rád fotí, paráda!
    Hezkou neděli, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Zlatíčko Baddík je nejhezčí modelka, jakou si lze představit. Rovnou vyrazit na módní mola ;-). Moc krásné fotky. Vivi

    OdpovědětVymazat
  6. DENISKO, TO JE KRÁSNÝ MILÁČEK.
    HEZKOU NEDĚLI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky