3. července 2011

Maliny ...

... dneska jsem byla u babičky ... tak strašně pršelo ... ale nedalo mi to neposbírat maliny ... radši jsem se nefotila jak jsem byla na ně nastrojená haha ... gumáky pláštěnka ... ale bráška mě v tom nenechal samotnou tak to bylo celkem brzo ...




... hned jsem taky část spotřebovala ...




... bublanina byla super ...

Malinová bublanina :
6 vajíček
30 dkg: cukru krupice
30 dkg: polohrubé mouky
1 prášek do pečiva
100 ml: vody
100 ml: oleje
ovoce dle chuti a sezóny

- vajíčka ušleháme s cukrem
- postupně přidáme olej a vodu
- nakonec přidáme mouku s práškem do pečiva
- nalijeme na vym. a vys. plech
- naskládáme ovoce
- upečeme ve vyhřáté troubě na 170 stup. cca 30 min
- před podáváním pocukrujeme

Dobrou chuť !!!



... pěkný uplakaný večer ...
                                          DENISA

1 komentář:

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky