23. července 2011

Recepty ...

 ... vkládám tyto tři recepty ... o které jste mě prosily ... 

Rychlá buchta ...



Nakládané kuřecí masíčko v zakyslé smetaně  ...



Malinová pěna ...






 Recepty:

Rychlá buchta:
2 1/2 hrnku:  polohrubé mouky
1 hrnek: cukru krupice
1 vanilínový cukr

- vše spolu smícháme v míse na drobenku
- pak jeden hrnek drobenky dáme stranou

- do zbytku přidáme :
1 vajíčko
1/2 litru: mléka
1 prášek do pečiva

- zamácháme v těsto a nalijeme na vym. a vys. plech
- poklademe ovocem dle chuti ... a posypeme drobenkou z hrnku
- upečeme ... po vychladnutí pocukrujeme ...


Nakládané kuřecí masíčko v zakyslé smetaně:
6 až 8 kuřecích řízků
1 malou zakyslou smetanu
2 vajíčka
3 kávové lžičky: Solamylu
1/2 kávové lžičky: kari koření
špetka chilli
2 stroužky česneku
sůl dle chuti

- řízky nakrájíme na menší kousky
- dáme do marinády a necháme do druhého dne uležet
- obalujeme pouze ve strouhance a smažíme
- co zbyde marináda ... tak sní děláme placky
-  přidáme trouchu strouhanky a lžičkou tvoříme placky a smažíme
- podáváme s bramborem ... hranolkama ... chlebem ... no prostě s tím na co máme chuť
- dobré je i po studenu ...

Malinová pěna: 
1 bílek  
na 1 bílek - 3 polévkové lžíce mletého cukru
ovoce dle chuti a sezóny

- počet bílků si určíme podle sebe kolik chceme pěny ... kolik bílků tolik cukru na 1 bílek
- ve šlehači ušleháme cukr s b ílky na tuhou pěnu ...
- ovoce přidáme před koncem šlehání
- pozor s ovocem se to nesmí přehnat jinak pěna řídne a museli bychom přidat bílek a cukr
- a máme hotovo ...
- pěnu není dobré dělat dlouho dopředu řídne
- udělat a hned sníst ...


... dobrou chuť ... a dobrou noc ...
                                                      DENISA

5 komentářů:

  1. Zdravím, jéé to je náhoda, škoda že jste recepty nepřidala cca o 5 hodin dřív, po něčem rychlém kam hodím maliny, jsem tou dobou pátrala...i když jak na to tak koukám tak jsem tu rychlou buchtu dělala téměř stejně...jenom jsem to nazvala koláčem :-)). Každopádně zkusím malinovou pěnu. Přeji hezký večer

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Deni!!!
    Tak já musím napsat,že mně docela lákají hnedka všechny tři recepty.Jen na ten poslední nemám maliny.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj ,dneska mám neděli MadeDeni-,řízečky, koláč dělám identický a pěna bude borůvková ,pěna je záležitost mého dětství takže díky za připomenutí a hezkou neděli Daja.

    OdpovědětVymazat
  4. Přijela k nám nedávno návštěva a byla taková hrozně ospalá. Říkala jsem si, že je musím něčím překvapit. Samozřejmě jsem doma neměla nic nachystaného, protože to byla neohlášená návštěva. No uvědomila jsem si, že buchta, kterou mi doporučovala kamarádka z vedlejší ulice bude asi to nejlepší a nejrychlejší řešení. A povedla se.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky