5. července 2011

Růžičky ...






... tak jsem si zae trošku hrála s háčkem ... začala jsem chodit do práce a doma se mi už nic nechtělo dělat ... ale když tady jen prší  ... tak jsem aspoň vzala do ruky háček ...

... holčiny pěkný sváteční den ... hurá konečně vykukuje sluníčko ... a děkuji za návštěvu ...
                                                                                                                                           DENISA

5 komentářů:

  1. Hallo,


    wunderschöne Rosen hast du da gehäkelt


    Liebe Grüße
    Margit

    OdpovědětVymazat
  2. ježíš ty jsou opravdu překrásné!!!Moc se povedly,můžu poprosit o návod?díky moc s pozdravem Michaela byvicky@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Deni, ruzicky su nadherne, obdivujem vas vsetky, ktore hackujete, ze vraj "trosku som sa hrala s hackom" a je z toho taka nadhera
    krasny den
    Emily

    OdpovědětVymazat
  4. DENI, KRÁSNÁ PRÁCE.
    VŠECHNY RŮŽIČKY JSOU MOC HEZKÉ.
    U NÁS DNES UŽ ZAČÍNÁ SVÍTIT SLUNÍČKO.
    VČERA PRŠELO, TAK JSEM SE PUSTILA DO VYŠÍVÁNÍ.
    TAK JAK PÍŠEŠ, TAKÉ SE MI NIC DOMA NECHTĚLO DĚLAT.
    MĚJ PĚKNÝ DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý večer, růžičky jsou překrásné! Můžu poprosit, jako Michaela , o návod na jejich háčkování? Děkuji, Radka (rasimda@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky