30. prosince 2011

... Stromeček a dárečky ...

... tak jsem po jedenácti dnech konečně zase mezi Vámi ... nemoc mě moc skolila, že jsem jenom ležela a nic nedělala ... a aby to nebylo málo tak nemoc postihla i můj mobil a počítač ... pc jsem si konečně včera dovezla po opravě ... hurá moc se mi po Vás stýskalo ...

... Štědrý den vždy trávím u rodičů ... ráno se jede pro babičku ... která je vždy s námi ... mamka je doma a vaří večeři ... letos jsme měli tři druhy rybiček a dva druhy polévek ... salát bramborový je vždy jeden a o ten se stará můj tatínek ... babička sedí a vykládá si s rodiči a já v pokojíku dobaluji s bráškou dárky ...




... letos u nás byla červenobílá kombinace ...




... udělala jsem  jmenovky ... ale bylo to móóc narychlo ...

... tady už jsou darčaky ( jak jim říká můj bratr ) pod stromečkem ...







... stromeček vždy zdobí den předem můj tatínek s bráškou ... nikdo mu dotoho nesmí kecat ...




... děkuji rodičům moc za příjemný Štědrý den ... i za dárečky ... ty ukážu příště ...

... doufám, že jste Vánoce prožili ve zdraví a mezi svými rodinkami ...

... pěkný večer ...

2 komentáře:

  1. Denisko vítej opět zdravá mezi námi!
    Máš pravdu,že Vánoce jsou nejúžasnější,když se sejde celá rodina.A tak to má být.
    Přeji do nového roku hlavně hodně zdraví,štěstí a spoustu krásných chvil na blogu.
    Alena.

    OdpovědětVymazat
  2. Deni!!!!
    Taky Tě vítám mezi zdravými!!!!
    Vánoce jsou prostě nejkrásnější svátky v roce a dárečky nejsou ničím,pokud chybí pohoda.
    Určitě jste si to celá rodinka moc hezky užili.
    Deni,přeju hodně zdravíčka do Nového roku Vám všem!!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky