18. března 2012

... dortíky ...

... jako každý mám ráda sladké ... ale snažím se jíst sladkostí co nejmíň ... někdy neodolám ... tak jsem si nějaké ty sladké dortíčky uháčkovala ...




... návod je na stránkách  Drops desing   ... přesně  zde  ...










... tak jsem si zdravě i nezdravě zamlsala ...

... užijte si nedělku v pohodě ... u nás krásně svítí Oskárek ... já jedu za babi do nemocnice ... a zrovna to spojím s kulturou ... jdu zase do kina ...

... děkuji za návštěvu a mějte se super ...

7 komentářů:

  1. Krásné mlsání, jako ze žurnálu ;)
    Hezký den, Ilona

    OdpovědětVymazat
  2. Très appétissant !
    Bonne semaine !
    Anna

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký večer, Deni! Dortíky jsou přímo mňamózní ... a bez kcal, nádherné!
    Maru

    OdpovědětVymazat
  4. No nevím, mě by to akorát provokovalo chuť na sladké :-))))

    OdpovědětVymazat
  5. No tak to je paráda. Jsou úžasné, i když souhlasím s Ivanou, že kdykoli bych se na ně podívala, hned by se mi začali sbíhat sliny:-)
    Je to super nápad.
    Přeju pěkné jarní dny.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky