4. března 2012

... návštěva kina ...

... od středy mám babičku v nemocnici ve vedlejším městě... tak jsem ji včera byla navštívit  ( jedu i dnes ) ... koukla jsem na internetu na program  kina  a objednala si lístek na nový český film Signál ...




... a o čem film je ...poklidnou idylu rázovité vesničky, která je tak trochu odříznutá od světa, nečekaně rozčeří sympatičtí mladíci  Kája ( Kryštof Hádek ) a Filos ( Vojta Dyk ) ... přijeli prý proto, aby vyhledali nejlepší místo pro instalaci nového mobilního vysílače ... a zbytek Vám psát nebude zajděte si do kina ...

... nejvíce co se mi na filmu líbilo je konečná písnička  ... Čekám na signál - NightWork  ...

... a pár foteček ...


Kryštof Hádek - Vojta Dyk


Jiří Menzel


Bolek Polívka


Vojta Dyk - Karel Roden


... každý má svůj názor ... mě film osobně nenadlch a kamarádce se zase líbil ... více lidí více názorů ...


... příjemnou neděli ... u nás svítí sluníčko ... a babičko moje brzy se uzdrav ať jsi doma jako rybička ...

2 komentáře:

  1. Názor na film je vždycky věc osobního vkusu, taky se ne něj chci podívat, tak se nechám překvapit. Kdysi jsem viděla Pána pestenů v divadle a moc mě představení nadchlo, po několika letech viděla stejné představení moje dcera a jen ho zkritizovala, takže...
    Hezkou neděli
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Deni...bratranec mi také říkal, že si máme raději zajít na dobrou večeři než na Signál, že je to prý hovadina... tak já zvolím asi tu véču :-):-):-) pa pa M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky