10. dubna 2012

... probouzející se zahrada ...

... tatínek byl včera tak hodný , že pro mě přijel kdy jsem měla vycházku a zavezl mě k babičce na Halenkovice ... každý rok nám tak krásně rozkvétá zahrada a letos ještě taktrochu spí ... ale nějaké ty kytičky a keříky jsem našla ...




... pampelišek ještě moc rozkvetlých není ... ale jednu u chodníku jsem našla ...




... zlatý déšť nám letos kvete málo ... táta ho moc prořezal ... vadil nám v chůzi po chodníčku ...




... jíva nebo kočička ... každý tomu říká jinak ... se nám letos moc pěkně rozrostla ... jen mi každý nadává, že jsem ji koupila moc nízkou ... jenže já si myslele, že poroste i kmen ... nevadí časem třebe pořídím i větší ...






... už je skoro celá odkvetená ... ale pořád pro mě krásná ... už razí i lístečky ...




... a nakone k nám na návštěvu zavítal i vrabčák ... tak dlouho se nechal pozorovat ... při práci ... táhal ze země žížalky ...

... a to je vše z naší zahrady ...

... pěkný večer a dobrou noc ...

10 komentářů:

  1. Tento čas, keď sa to všetko prebúdza zbožňujem. Pravdepodobne aj ty. Pekné fotky. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko už se uzdrav,je mnoho radostné práce a Ty nesmíš chybět!!!!!!Daja

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem včera také viděla první pampelišku! A jak ta rozkvétající příroda voní...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi ... táta mi říkal, že už nám zahrada krásně rozkvetla ... Denisa

      Vymazat
  4. Konečně se v zemi začíná něco dít...jaro je krásné.
    Chválím moc hezké fotečky...s pozdravem Soňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soni ... jaro mám taky moc ráda ... příroda už není tak smutná jak v zimě ... Denisa

      Vymazat
  5. Deni, moc hezké fotky. Doufám, že paleček už máš lepší. Moc zdravím. (Tady dnes leje od rána, ach jo.) pa. Tina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tini ... díky za komentík ... palec ještě není v pořádku ... u nás naštěstí už týden neprší ... Denisa

      Vymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky