10. června 2012

... kousek zahrady ...

... už nám taky na zahradě konečně něco kvete ... je to můj oblíbený keřík  Weigelie ... vítá nás hned u branky ...







... ani nevím kdy jsem ji sázela ... ale už ji máme dlouho ...











... máme i tento móóóc veliký krušpánek ... je mu už přes 60 let ... a letos dostal novou fazónu ...





... a jako vždy nesmí chybět náš modelím Baddík  ...








... příjemnou neděli ... ať neprší ... déš mi přináší jen smůlu ... ale o tom bude už další článek ...

... mějte se krásně ...

6 komentářů:

  1. Zdravím modela Badíka:-)Krásně vám zahrádka kvete,veigélie mám moc ráda pro jejich krásu a hlavně jako keře nejsou vůbec náročné a i v naší jílovce rostou:-)Hezkou neděli:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásnou neděli... rostlinky máš moc krásné, ten kvetoucí keřík vůbec neznám, tak díky za pro mě něco nového :o)! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
  3. óóó ... krušpán je úžasný :)
    Vydarené foto ... krásnu nedeľu :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Krušpán mám veľmi rada, len rastie neskutočne pomaly. A ten ružový krík je nádherný. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Denisko nádhera,šeřík miluji!Michaela

    OdpovědětVymazat
  6. Denisko mas nadhere fotky a tvuj Blog je supr je klid pro sirdicka dik za nadherne obrasky Karin

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky