14. června 2012

... prší a prší ...

... a já déšť úplně nesnáším ... začátkem tohoto měsíce to bylo 12 let co jsem dostala klíče od svého bytečku ... je podkrovní  a můj vytoužený ... ale teď proklínaný ... a proč ... prší a prší a ne jen venku, ale i u mě doma ...




...když se barák stavěl ... tak vždy po dešti bylo v kuchyni mokro ... pokaždé jsem to hlásila a vždy bylo ... někdo nezavřel střešní okna ( ale ono to nikdy nebylo pod oknama , ale boken od okna ) ... po dvou letech bydlení mi skoro rok teklo než se našla příčina ... a teď po 9 letech tohle ...  netušila jsem co voda dokáže udělat se sádrokanem ... byla jsem v práci a tohle mě čekalo doma ... myslela jsem že je to jen na zdi ... ale plovoucí podlala byla opravdu plovoucí ... nové židle taky ve vodě ... ještě veliké štěstí, že nový stůl zůstal u rodičů ve sklepě ... nebo to by bylo snad po mě  ... a veliké štěstí, že to neproteklo k sousedům ...

... a to ani nevím co nás čeká u babičky v Halenkovicích ... na našem konci bylo včera taky veselo ...

... snad už přestane pršet ... zítra to bude týden co u nás jen prší a prší ... ale teď začíná vykukovat sluníčko ... prosím ať zůstane a spraví se mi střecha ...

... pěkný čtvrtek ... já mám vlastně pátek ... zítra mě čeká perný den ...

... mějte se krásně ...

9 komentářů:

  1. Ahoj Deni, tak to je teda mrzuté. Držím palce, nech sa strecha konečne podarí opraviť a už sa to neopakuje. A nech ten Oskárek svieti už konečne. Maj sa krásne. REnata

    OdpovědětVymazat
  2. Deniso, to je opravdu nemilé. Přeji ať brzy příčinu opraví a ty máš opět doma sucho. Sluníčko teď má svítit, tak snad co nevidět bude vše jen špatná vzpomínka. Krásný den Rijs

    OdpovědětVymazat
  3. Denisko tak to ti přeji ať se vše brzičko napraví a také ti přeji sluníčko,o víkendu by ná nás prý už mělo vykouknout!Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. Deni, já tyto deště taky nesnáším. Vody a vody...Ať Ti brzy spraví střechu, toto je opravdu k vzteku. Tak snad o víkendu už bude sluníčko...Adriana

    OdpovědětVymazat
  5. Deni cítím s Tebou ,teče mi do garáže na mé autíčko a kolo ,zuřím!!!!Chci sluníčko!Drž se!Daja

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, Deni, to je mi moc líto, že tě voda v bytečku tolik trápí... snad se všechno brzo vyřeší a střechu ti spraví... voda je příšerný živel, když je jí moc... přeju Ti hodně sluníčka a to nejen venku :o)... nás zítra čeká taky bezva den, vyndavání nosní mandle u naší čtyřleté... tak hezký pátek! L.

    OdpovědětVymazat
  7. Ajajajaj to mě je líto -- přeju at už to sluníčko vykoukne .Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravím Deni, držím palce ať slunce vše usuší a ať svítí dost dlouho než se střecha opraví...jukni ke mě..máš tam hlavní výhru a potřebuji vědět kam ji poslat :-)! Tak přeji slunečné dny!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Denisko, to jsou starosti, přeji ať to sluníčko vysuší a hlavně ať někdo dobře opraví střechu, klidný víkend Marcela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky