1. července 2012

... modré z nebe ...

... dneska se mi nic nechtělo dělat ... u nás bylo teda děsné vedro ... na teploměru byla skoro čtyřicítka ... tak jsem si sedla do stínu ... ale ten tam nebyl ... nikde není ... jako malá jsem vždy ležela s kamarády nalouce a pozorovala nebe ... vždy jsme hádaly co plují za tvary ... tak jsem dneska pár foteček nebe vyfotila ...
















... není ta příroda úžasná ... vždy nás něčím překvapí ...

... přeji příjemný vstup do nového pracovního týdne ... je kratší a to hned o dva dny ...

... pro mě bude nekonečný ... od zítřka máme v práci  dvanáctky ... no děs ... už to chci mít za sebou ...


... sladké sny a dobrou noc ...

6 komentářů:

  1. Denisko jedním slovem-KRÁSA!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko....krásné fotky....moc ráda pozoruji oblohu.
    Posílám letní pozdrav a ať Ti to v práci rychle utíká Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný kus nebe... jéžiš, dvanáctky... tak je ve zdraví přežij! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky nebíčka :-)taky budu dlouho v práci,už aby to bylo za námi :-)tak ať nám to utíká.Moc zdravím.Věra.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky a nech Ti tie dvanástky rýchlo utečú. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné fotečky a at Ti to v práci uteče rychle jako voda .Martina :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky