20. srpna 2012

... voňavé kytičky ...

... tak jsem zase vzala háček do ruky a uháčkovala moje oblíbené kytičky na pověšení ... jsou plněné dutým vláknem s přidanými květy levandule ... krásně voní ...




... moc ráda je háčkuji ... jdou krásně od ruky ... a hlavně potěší vždy lidičky kteří je dostanou ... a to mám potom velikou radost ...











... jako vždy poslední dobou oblíbená příze Catania ... háček číslo 2,5 ...

















... udělala jsem ještě jednu a to malou ... v opačných barvičkách ...









... pracuji už na dalších ... zároveň fotím návod ... které jste ho po mě chtěli mějte chvilinku strpení ... díky ...




... příjemný vstup do nového pracovního týdne ... přežijte dnešní horko v pohodě ...

... mějte se krásně ♥ ...


8 komentářů:

  1. Jsou nádherné! Je to výborný nápad, vyplnit je a provonět.

    OdpovědětVymazat
  2. KRÁSNÝ DEN, DENI! KYTIČKY JSOU MOC HEZKÉ A K TOMU VOŇAVÉ ... PARÁÁÁDA!
    Také šermuji háčkem, ale kytičky prostě nezvládám, tak pokud bude návod ... budu se moc těšit! Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Deni moc krásně tvoříš kamarádka bude mít určitě radost, děkuji za meilík moc potěšil, měj se krásně a užívej zbytku letních dnů. Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Denisko,

    jsou nádherné. Určitě udělají radost. Já sama jsem je ještě nezkoušela, ale musím, protože ve Tvém podání vypadají úžasně.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Deni, já jsem nadšená, trpělivě budu čekat na návod!!!A bude to popsané atd. i pro ...jako jsem jááááá?!Daja

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera, já ji zkoušela jen jednou a mám pocit, že tvoje je daleko krásnější. Mohla bych poprosit o návod? Moc a moc děkuji. Máš zlaté ruce. Já se mořím s medvídkem na přání.... No zlaté šití nebo háčkované podkafíčka. Ale musím méďu dokončit a pak je nechci pěkně dlouho vidět

    OdpovědětVymazat
  7. Denisko opravdu krásné až sem jí cítit ta vůně!!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky