2. září 2012

... 100 příspěvek ...

... tak letos vkládám už svůj 100 příspěvek ... to je teda číslo ...a mohlo by být i větší ... ale to by musel mít den aspoň 60 hodin ... vždy mám tolik plánů co bych fotila a vkládla ... ale foťák není vždy po ruce ... to budu muset napravit ...

... trošku jsem si dnes ráno pohrála s fotečkama ... za každý letošní měsíc jsem vybrala čtyři kousky ... a zde je malá vzpomínka na tvoření ... vaření ...atd ...


... leden ... to se pletlo jak z vlny tak z pedigu ... první letošní jahůdky ... obídek u kamarádky ...




... únor ...letos jsem poprvé měla doma hyacint ... upletla ponožky ... můj oblíbený háčkovaný čtvereček ... číča z pedigu a jedno háčkované srdíčko ...




... březen ... další hyacint ... první háčkované maffiny ... kytička a andílek pro babičku ... a pár háčkovaných vajíček ...




... duben ... tentokrát vše háčkované ... háček je má láska ... ale až po rodině ...




... květen ... a zase ten háček ... tentokrát jsem tvořila vše na zakázku ...




... červen ... nová lucerna ... tkaničková příze ... drátovaná miska od jedné moc hodné šikulky ... bráška a mnoho asistenčních pejsků ...




... červenec ... a zase nová lucerna a medvídek ... první maliny a hned koláč ... pletená ošatka z pedigu ... dečka pro maminku ...




... srpen ... úplně první radost od GG ... háčkované kytí plněné levandulí ... pečený medovník ... háčkovaná sadička ...




... chci Vám Všem poděkovat , že chodíte ke mě na blog ... k dnešnímu dnu je to 75 903 návštěv to je teda číslo ... a členů 227 ... nestíhám vždy odpovídat a psát komentáře pod Vaše příspěvky ... ale slibuji, že se zlepším a udělám si více času ...

... mějte se krásně ... užijte si nedělku ...

... zítra přeji příjemný vstup do nového školního roku ... užijte si ho v klidu a pohodě ...


10 komentářů:

  1. Milá Deni, i já k tobě moc ráda chodím. Jsi nesmírně šikovná a já se ráda kochám tvými krásnými výtvory. Přeji spoustu báječných příspěvků. Krásnou neděli Rija

    OdpovědětVymazat
  2. Deniska, úctihodné čísla. Tak Ti prajem k ďalším stovkám príspevkov veľa tvorivých nápadov. Teším sa na ne. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Deni, tak to je skutečně úctihodné číslo, mám co dohánět :-) Máš úžasné nápady a milé příspěvky. Jen tak dál :-)
    Krásnou neděli, Alča

    OdpovědětVymazat
  4. Těším se na další příspěvky.Mám to tu ráda:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, Marti, nejdříve dodatečně všechno nejlepší k Tvému dalšímu křížku :d) medvědi jsou tedy super parta, malá u mě sedí na klíně a huláká: Jééé, méďa... a další méďa... a ještě méďa... :O) no prostě se Ti moooc povědli!!! Pá, L. (Omylem jsem Ti napsala původně přihlášená pod Google účtem svého syn "Impulsis", tak jsem to raději smazala a napsala znovu pod svým. Díky za pochopení!)

    OdpovědětVymazat
  7. Denisko krása-vše!A velká gratulace!!!!Jsem ráda,že tu s námi jsi!!

    OdpovědětVymazat
  8. Denisko i já se k tobě ráda nakukuji, tak tvoř dále, pá Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Denisko....krásný příspěvek,gratuluji k tak veliké návštěvnosti i já k tobě moc ráda chodím ...Jana

      Vymazat
  9. Blahopřeji k jubilejnímu příspěvku, ať jich je ještě stejný počet, ale na druhou :-). Ráda "nakouknu" co nového, načerpám trochu inspirace a dobrou náladu, klid a pohodu. Jen tak dál!!! Zuzana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky