13. září 2012

... už mě to nebaví ...

... 8.září to bylo 3 měsíce co mi teče přes střechu do kuchyně ... už je to 3 měsíce co mám nahlášenou opravu a nic se neděje ... stále je čas na opravu a to bude za chvíli zima a nikdo mi už na střechu nevleze a co potom ... zde  jsem ukazovala jak mi zateklo ... to bylo ješte nic ... ale od včerejška pršelo a přestalo až dnes odpoledne a to byla teprve katastrofa aspoň pro mě ...



... voda si udělala cestičku mezi sádrokartonem a cihlou ... hadru mi tam poradil dát kamarád voda po ní stéka do připravené nádoby ... za noc a dnešní den jsem vylila 20litrů vody ... co by to udělalo kdy to vše teklo po zdi ... bylo by to ještě hořší jak to je ...

... a aby to nebylo málo tak mi voda začala prosakovat v obýváku ...

... už nikdy více nechci do podkroví nebo pod střechu ... po tomto už ne ...

... moc si přeji aby se to konečně dalo do pohybu a opravilo ... nebo už mám strach jem z jednoho malého mráčku ... a když prší to nejde ani popsat ... no prostě déšť nesnáším ...

... přeji sladké sny a dobrou noc ... ale ze všeho nejvíc si přeji aby už nepršlo ...

... mějte se kásně ... zíta už je pátek ...


5 komentářů:

  1. Ahoj Deni, to je teda hrôza. Myslela som si, že od minula to už je v poriadku. Tomu sa teda hovorí nočná mora, vôbec sa ti nečudujem, že z dažďových mrakov máš strach. Držím všetky palce, nech je strecha už v poriadku. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
  2. No tak to máš fakt príma... vzít správce za uši a dotáhnout ho až pod ten "okap", co se Ti tam vyrobil... nebo mu chodit vylívat ty plné kýble na práh, jinak fakt nevím... drž se, přeju Ti, aby už to brzo byla jen nepříjemná vzpomínka. Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  3. Deni, tak tu je každá rada dobr, ale benevolencia kompetentných ma udivuje. Keby oni mali doma taký problém, už by sa to riešilo. Tak Ti prajem pevné nervy a podľa mňa by si tam mala chodiť a volať každučičký deň, až im to začne liezť na nervy a aby mali od Teba pokoj, tak Ti to opravia. Treba vyskúšať. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Denisko, vypadá to příšerně. Opravdu se nedivím, že toho máš dost. Jak píše Lenka, vylejvej ty kýble do obýváku správci. Hlavně, aby se to co nejdřív opravilo. Drž se. Tina.

    OdpovědětVymazat
  5. to je hrůza, je mi to líto, snad bude brzy líp.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky