26. října 2012

... koloušek ...

... pořád si říkám, že už nebudu kupovat žádné doplňky do bytu ... a zase jsem neodolala, kolouška jsem nemohla v obchodě nechat ...




... ještě nevím jestli si ho nechám ... ale asi pocestuje k babičce na chalupu ... tam mu to více bude pasovat ...




... má moc pěkné kukadla ... prostě nešlo odolat ...

... super víkendík  ♥ ♥ ♥ ...


6 komentářů:

  1. Deniska je naozaj neodolateľný, a ten Váš výraz koloušek je úžasný. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, Denisko, kukadla má fakt nádherné, asi bych mu taky neodolala, obdivovala jsem ho už u Lidunky na MMB...........přeju ti krásný víkend.........Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Roztomilé mláďátko ... k podzimní a zimní dekoraci, myslím, že i Martinka neodolala! Hezký víkend, u nás mlhavo a nevlídno 3st.C ,,, Maru

    OdpovědětVymazat
  4. No to je ale jasný, že jsi kolouška nemohla v obchodě nechat, zvláště když na Tebe tak teskně hleděl :-) Je moc pěkný!

    OdpovědětVymazat
  5. Denisko je nádherný-hned bych ho brala!!!!Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem Deni neodolala a mám ho doma ... pěkný den !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky