20. prosince 2012

20. prosinec ... baňky ...

... dneska Vám chci ukázat baňky ... mám jich jenom pár kousků, a proč pár ... protože jsou to baňky 50 a více let staré ... pamatuji si jako malá když jsem je s dědečkem vytahovala z krabic a on je dával na stromeček ... dědeček už skoro 30 let není mezi námi a babička stromeček už nezdobí ... tak jsem ji poprosila jestli si je můžu vzít ... a ona mi řekla, že ano ... mám velikou radost ...




... na některé baňky si mamka pamatuje když je kupovala se svoji maminkou ...




... sněhulák ... nebo jak říká můj bráška huhulák ... je už ošoupaný, ale má stále své kouzlo ...














... babičko chci Ti moc poděkovat za baňky ... jsi moc hodná , hlavně se brzy uzdrav a chřipku pošly z těla ven ...

... holčiny děkuji moc za komentáře ... já nestíhám psát pod Vaše příspěvky komentíky ... ale jsem trochu v obraze co tvoříte a jak doma dekorujete ... snad od zítřka to bude lepší ... už bude více času ...

... mějte se krásně ... dávejte na sebe pozor ... zítra máme poslední pracovní den ...
... mám Vás ráda  ♥ ♥ ♥ ... 

 

7 komentářů:

  1. Denisko,babička je opravdu moc hodná,že ti dala takový poklad...čím víc jsou ošoupanější tím mají větší kouzlo...Měj se mocinky krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko jsou nádherné-miluji staré ozdoby!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Deni nádhera, mi ich u maminy tiež máme fúru. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Denisko úžasné poklady :o)Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to su naozaj nadherne poklady, doslova starozitnosti :)

    OdpovědětVymazat
  6. Denis,mamka ma take stare ozdoby minimalne 40 let a jsou podobne,tak jsem zrovinka nedavno uazovala,ze si od ni take nejake pujcim,stromek uz miva mensi,tak vsechny nevyuzije,jo,drive to bylo krasy a u nas byla ve meste i tovarna na ceske ozdobicky.

    OdpovědětVymazat
  7. Ano,ozdobičky jsou to nádherné.Mám jich také pár doma a dcera už je má zamluvené.Příští vánoce se k ní postěhují,protože náš zvědavý kocour by jim dal co proto.Máte moc šikovné ruce a krásné nápady.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky