13. ledna 2013

.. světýlka v okýnkách ..

.. zinkové domečky mám moc ráda .. hlavně když se zešeří vložím svíčku .. někdy když dohoří zapaluji hned druhé kolo .. to je potom spotřeba ..




.. zinkové domečko- lucerničky mám dvě .. určitě to znáte .. když se něco zalíbí tak to musíte mít, ať to stojí co to stojí ..






.. samé okýnka .. zepředu, zezadu, zboku .. tak to má být ..




.. dokonce i malé srdíčko je .. abych popravdě napsala tak toužím po ještě jedné, je hodně veliká .. ale tak dlouho jsem toužila a propásla si ji koupit .. už není nikde k sehnání ..třeba se na mě jednu štěstíčko usměje ..




.. příjemný podvečer .. hlavně nevyhořme ..

.. mějte se krásně .. zítra už máme 3 pracovní týden v tomto roce .. hlavně ho zvládněme v pohodě a klidu ..

.. mám Vás ráda .. ♥ ♥ ♥
.. a třeba zítra naschle ..


6 komentářů:

  1. Deniska, aj u nás je spotreba sviečok v tomto čase obrovská, ale koľko radosti je z toho. Domčeky sú samozrejme krásne.Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Deni, i u nás pořád svítí světýlka a spotřeba svíček všeho druhu je enormní.... Tak jen neyhořet... Domečky mám také dva a toužím po větším ..., ty tvé jsou krásné ... Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné svítící domečky! Naštěstí se čajové svíčky prodávají po velkých baleních :)

    OdpovědětVymazat
  4. Denisko světýlkování je jedna z nejkrásnějších věcí-je u tebe moc hezounky!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Denisko...já tyhle lucerničky mám moc ráda,zatím vlastním jenom dvě,ale časem....
    Měj se moc hezky...Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Deni, tyhle domečky taky miluju, manžel už se mi směje ...... já tu velikou taky propásla, no jo, kdo zaváhá ne.... , doufám, že jí zase budou mít .... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky