2. dubna 2013

.. dopolední siesta ..

.. dnešní den je pro některé z nás už pracovní .. volno je za námi práce před námi, já mám tento týden odpolední .. naštěstí jen čtyři dny .. taj jsem si udělala asi hodinku klidnou siestu, dočetla jsem konečně knížku kterou jsem snad četla několik měsíců .. uvařila oblíbený čajík ..ukrojila kousek nového zákusku který jsem pekla ..




                            .. jen kdyby takových siest mohlo být víc ..




.. sedmikrásce jsem neodolala .. v pátek měla jen dva rozkvetlé květy .. dnes jich má hned několik ..

                .. když není venku jaro .. tak jsem si udělala aspoň doma ..

.. přeji příjemný první dubnový pracovní týden ..
.. mějte se krásně ..

.. mám Vás ráda  . . ♥ ♥ ♥  ..


6 komentářů:

  1. Ahoj Deni, jsem na tom úplně stejně :-) Též mám odpolední, před sebou kávičku a zbytek beránka :-) Kochám se blogy a u Tebe jsem se pokochla též :-) Hezký den!
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Deni normálne ti závidím tú siestu, ja som rada keď mám aspoň pať minút kľud od detí :) Urobila si mi chuť na sladké, koláčik vyzerá lákavo, idem si ukrojiť aj ja niečo. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
  3. takové chvilky i já milujem.Dojedla jsem též linecká vajíčka a k tomu mátový čajík.A jaký čajík se ukrývá u tebe v hrníčku? Který je ten nejoblíbenější? Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Denisko...sedmikrásky jsou nádherné,také už jsem po nich pokukovala.No a tvou siestu ti upřímně závidím.Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Deni tie kolaciky vyzeraju naozaj lakavo, uz je urcite aj po nich :) Na tu Jar asi cakame vsetci ta zima je nekonecna, mam pocit ani ako keby nesla skoncit :( Krasny den...

    OdpovědětVymazat
  6. Deni, sedmikrásky máme aj my na záhradke. No a ver či never, aj keď je vonku tak zimno oni krásne kvitnú už teraz. Tak sa teším z ich milej krásy.
    Pekný víkend.
    Ľubica

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky