4. května 2013

.. Krkonošský mls ..

 .. a copak je to ten mls .. pro mě aspoň dneska moc dobrý obídek .. inspirací mi byla jedna moc šikovná Lidunka ..




.. originál receptík je tady .. ale já jsem si tam přidala brokolici navíc a taky koření podle sebe ..




                                       Krkonošský mls podle mě ..
 
                                                 kuřecí masíčko
                                                 jarní cibulka
                                                 brokolice
                                                 1 šlehačka ke šlehání
                                                 sůl, pepř
                                                 vegeta
                                                 trošku oleje

.. na oleji orestujeme cibulku .. přidáme na kousky nakrájené masíčko .. zprudka zatáhnout .. pomalu opékat do měkka ..dát brokolici ( nevařila jsem ji ) když je masíčko měkké tak jsem okořenila a zalila smetanou, nechat zhoustnout a je hotovo ..

   .. podávala jsem s rýží, ale vůbec by to nebylo špatné s opékaným bramborem ..

                                               DOBROU CHUŤ !!!!!




                             .. udělala jsem si radost dneska kytičkou ..


.. pěkný zbytek soboty .. pomalu vykukuje sluníčko .. konečně už neprší ..

.. mám Vás ráda ..



3 komentáře:

  1. Deni, moc pěkně jsi navařila. Recept si uložím.

    pěknou neděli :-) Lidka

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko, děkuji za super obídek. Bylo mi včera u Tebe moc dobře. Příště zase u mě :-) :-) :-) Tvá kamarádka

    OdpovědětVymazat
  3. Denisko, vypadá to skvěle ....

    .... něco podobného taky dělám, jen místo brokolice tam dávám žampióny, jmenuje se to kuřecí fricassé .... nevím, jak se to přesně píše .... ale tvoje varianta s brokolicí mě zaujala, určitě to s ní příště vyzkouším ... měj se krásně ... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky