12. června 2013

.. mini dečky ..

.. ještě mě stále nic nebaví dělat .. tak jsem si aspoň sedla na chvíli k pc a upravovala fotečky .. dnes chci ukázat takové mini dečky .. ani už si nepamatuji na kterém blogu jsem je zahlédla .. návod jsem nikde nenašla, tak jsem dělala podle oka ..




.. barvičky co dům dal .. spotřeba malá .. takže se dobře spotřebují zbytky .. 




.. světle modrou poslední dobou můžu .. 




.. fialkový melírek .. 

.. děvčata chci moc poděkovat moc za komentíky .. nějak jsem neměla sílu odepisovat, hlava bolí stále každý den, ale už néééé tolik .. 
.. doufám, že to bude lepší .. 

..mějte se krásně.. 
.. u nás tak krásně svítí sluníčko .. 



8 komentářů:

  1. Deni, jsi šikulka a nezahálíš... dečky jsou roztomilé! U nás také konečně sluníčko, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Deni,
    moc pěkný vzoreček a dečky !
    Zkoušela jsem dle španělského videa ty krásné kytičky , ale nějak jsem se do toho zamotala :-o

    OdpovědětVymazat
  3. Sehr hübsch...
    Liebe Ģrüße,*Manja*

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Deni, decky se povedly i bez popisu! Uzivej slunicka a nabirej silu, zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
  5. Deni,
    dečky jsou krásné! Přeji brzké uzdravení
    L

    OdpovědětVymazat
  6. Deni, moc pěkné minidečky. Nechceš mě naučit taky háčkovat. Darka

    p.s. doufám, že už je Ti líp

    OdpovědětVymazat
  7. Deni, super háčkovanie .. Anet

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky