2. června 2013

.. ošatky kam se podívám ..

.. dvakrát ročně chodím na moc úžasnou víkendovku .. každý rok je nás tam mnoho .. kecáme .. jíme .. popíjíme a hlavně tvoříme .. drátujeme .. háčkujeme .. korálkujeme .. pleteme z pedigu .. dnes ukáži co jsme napletly ..




.. pletlo se ostošest .. různé tvary .. barvy velikosti .. 

.. já jsem skoro nepletla .. moje práce bylo vždy košík ukončit nějakou uzavírkou .. 




.. sadička zelenka do kuchyně .. 




.. hodně barevný .. na fotce to moc poznat není .. ale je pletený s běleného pedigu .. 




.. při této uzavírce jsem si mákla .. 




.. Ethar šňůra přišla taky na řadu .. moc pěkně voněla .. jako seno ..

.. už se těším moc na další víkendovku, srpen je ještě tak daleko .. 

.. to je pro dnešek vše .. zítra vstávám do práce na ranní .. tak si musím odpočinout .. 

.. mějte se krásně .. 

.. mám Vás ráda .. 



14 komentářů:

  1. Jedna ošatka hezčí než druhá. jste všichni šikovní či šikovné. Hezkou a klidnou noc Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko, to je nádhery brala bych všechny. Jste velké šikulky. Zkoušela jsem plést z papíru a musím říct, že na mě to není a proto u všech jen a jen obdivuji. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
  3. Deniska tie tvoje ruky sú šikovné, okrem háčkovania vieš aj nádherné košíky, ty ma stále niečím prekvapíš.

    OdpovědětVymazat
  4. Šikulky šikovné!Ošatky jsou jedna hezčí druhé, je prima jak jste si víkend užily! Prima nový týden /bez povodní .../, Maru

    OdpovědětVymazat
  5. Denisko,
    já tohle také jen tiše obdivuji !
    Nádherná práce, která mě zůstává utajena .
    Měj se moc hezky !

    OdpovědětVymazat
  6. To je nádhera a závidím vám ta setkávání, to je jistě báječné,vid:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Obdivujem tvoju zručnosť s uzávierkami. Ja občas pletiem výrobky z papiera, ale práve ukončenie je pre mňa stále problém. Na takéto zložité kúsky, ako zvládaš ty , nemám trpezlivosť. Tíško závidím stretnutia s tvorilkami. V mojej blízosti zatiaľ nič nie je. Pekný deň &Lenka.

    OdpovědětVymazat
  8. Deniska, musel to byť super víkend. Moc pekne ste plietli ošítky.

    Pekný deň .. Anet

    OdpovědětVymazat
  9. Deni, dokonalé ..Darja

    OdpovědětVymazat
  10. Deni, du var veldig hyggelig. Kurver er veldig hyggelig. Du er veldig flink .. Thea

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky