13. července 2013

.. srdíčko ..

poslední dobou mě baví háčkovat srdíčka .. teď jsem zkoušela další .. jak jsem zjistila na netu tak se mu říká 3d srdíčko




jen příště budu ubírat jen po stranách a ne průběžně po obvodu celého 
bude to pěknější 




jako vždy můj poslední dobou oblíbený odstín modré ,, Catania 255 ,, háček 2,5
návod najdete  zde Lenka Revajoo

a to je pro dnešek vše milé blogerky 

pěkný večer 



6 komentářů:

  1. Milá Denisko ráda chodívám k Tobě nakukovat vždy mne u Tebe něco zaujme ,jako třeba dne háčkované srdíčko,ale mám smůlu zrovna to srdíčko neumím a nebo se mi nedaří, chtěla by Tě moc poprosit jestli by si mi nemohla napsat popis, budu Ti za to moc vděčná.S pozdravem Luďka
    soboroval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ...je krásne Denííííí...a krásny deň prajem! :o)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné Deni, je príma:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Deni, nádherné. Levandule mě naprostou uchvátila. Hezké léto. P.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky