23. srpna 2013

.. hůůůůůůů ..

                          a copak nám to tady houká .. jedno menší stádo soviček
                              háčkovala jsem pro dobrý účel .. doufám, že uspějí



 


 
moc ráda je háčkuji .. je to taková pro mě rychlovka 








určitě to nejsou poslední sovičky, které jsem háčkovala
je to takové odreagování 
sovičky už jsou nachystané v tašce na dnešní odevzdání 

přeji příjemný pátek 
já s chystám a kontrolu a jestli vše proběhne OK tak šup v pondělí do rachoty

super víkendík 
pro mě aspoň bude .. jeden zítra na výlet 
BRNO na nás čeká .. já se tak těším
za celé prázdniny je to můj první výlet 
letos to bylo na prd 

papa 



2 komentáře:

  1. Deni, sovičky sú na zjedenie, a vraj rychlovka , mne by to trvalo večnosť:):):)
    Tiež som mala tento týždeň sovičkovú tvorbu.
    Prajem krásny víkend, uži si výlet a narob krásne fotky.
    Pa pááá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko, ty jsou nádherné !!!! Moc se ti povedly ..... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky