1. srpna 2013

.. kaktusy podruhé ..

dnes Vám milé blogerky ukáži druhou půlku foteček kaktusů co jsem nafotila u tety na její zahradě




mnoho květů má 













tento je zajímavý .. vůbec nemá žádné bodlinky 




Agave .. ten jsem měla taky .. ale rostl a rostl .. takže jsem ho musela podarovat ( ani nevím jestli ještě kamarádce zdobí zahradu ) 




dokonce jsem našla na zahradě kaktus větší jak já a to měřím 171 cm 




obřík jeden .. musí být opřený a u udírny se mu dobře daří 




to je pro dnešek vše 
doufám, že jsem Vás fotečkama nezahltila 

dětičkám a rodičům přeji příjemné prožití druhé půlky prázdnin 
jak ten čas letí 

u nás zase teplo venku 32,9 °C 
kdy to přestane 

mám Vás ráda 



4 komentáře:

  1. Nádhera. Ten červešný mívala moje babička a agáve též...

    OdpovědětVymazat
  2. Pááni.... to je sbírka.... a jak krásně kvetou...

    OdpovědětVymazat
  3. QUE BELAS FLORES,ALGUMAS TEMOS POR AQUI TAMBÉM.BOA QUINTA AMIGA.VALÉRIA.(BRASIL).

    OdpovědětVymazat
  4. Kaktusy jsou úžasné, mé kaktusářské srdce jásá! Můžu se zeptat, jak tetička řeší zimování? Děkuji.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky