14. září 2013

.. nový polštářek ..

moc dlouho jsem si ho přála .. polštářek jsem si před nějakou dobou objednala  tady  .. bráška zaplatil a dal mi ho jako dáreček k svátku

                                                      a copak je to




polštářek s vlkem 
mám moc ráda .. severský styl 
a tam vlk patří

bráška nezapomněl ani na kytičku 




je to moje zlatíčko 

♥ ♥ ♥ 

Jarečku děkujíííí moc 

přeji příjemný podvečer
u nás konečně neprší 

mám Vás ráda 

♥ ♥ ♥ 


5 komentářů:

  1. DENISKO,
    MOC PĚKNÝ POLŠTÁŘEK.
    VŽDY KDYŽ DOJDU K TOBĚ DOMŮ .. MÁŠ NĚCO NOVÉHO.

    PĚKNÝ VEČER .. DARKA

    P.S. NEUHÁČKUJ SE ..
    JSI ŠÍLENÁÁÁ NA CO JSI SE NECHALA UKECAT ..

    PAPA

    OdpovědětVymazat
  2. Deni,fikk mange brødre. Thea

    OdpovědětVymazat
  3. Denisko, je nádherný ..... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky