9. září 2013

.. stále kvetou ..

   v mém podkrovním bytečku se moc kytičkám nedaří .. mám tu pouze tři druhy kytiček ..  a jedním z druhů jsou orchideje ..
                                      


 


tyto dvě mi kvetou už víc jak půl roku 






tuhle už mám několik let ..  pomalu odkvétá 




bílá mi vykvetla po roce .. má jen jeden kvítek .. snad bude ještě nějaký




na této je taky jen jeden kvítek

mám ještě čtyři kousky, ale ty nekvetou .. snad budou 


přeji příjemný večer a sladké sny

mějte se krásně 

mám Vás ráda 

2 komentáře:

  1. Taky doma máme:) bílá kvete skoro pořád (možná je to tím , že jsem ji koupila v květinářství) druhou bílou jsem koupila v supermarketu a nekvete vůbec... jinak mě na blogu zaujala úvodní fotka s vřesem a se švestkami moc krásný obal na vřes... ten je fakt moc krásný, přírodní. Pá L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky