13. listopadu 2013

.. světýlka ..

                                               dneska aspoň u nás je moc pošmourno
                                   od rána chvilku mrholí .. chvilku prší .. a hlavně je moc šero
              dneska je den kdy jsem si ráno mohla pospat, protože mě nic nehoní a ono nic,
                         šla jsem spát v 1 hod. ráno a ve 4 ráno už jsem byla vyspaná.
                                               Tak od samého rána světélkuji 




trošku podzimu na okně 




moje oblíbené lucerny
na poličce je mám celý rok, ani je neschovávám 




kulatým domečkem to vše začalo 




poslední přírůstek do mé sbírky 
:-) snad poslední
ale jak se znám tak určitě něčemu neodolám

děvčata přeji Vám pěkný den
tak se musím pochválit .. zítra to vypukne
konečně jsem se dočkala opravy střechy
HURÁÁÁÁ
skoro po dvou letech a několika opravách , bude konečně nová střecha
snad to dobře udělají 
PROSÍM
chci to mít už v pohodě 

mějte se 


18 komentářů:

  1. Deni, ja tiez rada v tomto obdobi zapalujem sviecky :) Hned ako sa trosku viac zotmie uz aj zapalujem, je to prijemne a ma to svoje caro...Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neliie,
      taky moc ráda svítím.
      Skoro každý den,
      ale tak ta spotřeba je veliká :-))
      Denisa

      Vymazat
  2. Deni,
    krásně svítíš. A máš kouzelné lucerničky...
    Tak hezký den, i když trochu pošmourný!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško,
      děkuji moc.
      Na lucerny _ domečky :-) jsem tak trošku ulítlá.

      Měj se pěkně .. Denisa ♥

      Vymazat
  3. Krásná světýlka a moc hezké domečky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,
      světýlka mám moc ráda.
      Ať to jsou vonné svíčky, nebo lucerny.

      Pěkný večer .. Denisa

      Vymazat
  4. tiež milujem svetielka v rôznych svietničkoch....máš ich krásne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      světýlka k podzimu a zimě patří .. pěkný večer Denisa

      Vymazat
  5. DENISKO,
    TY TVOJE LUCERNY ZNÁM.
    ALE TU POSLEDNÍ JSEM U TEBE JEŠTĚ NEVIDĚLA.
    URČITĚ JSI JI MĚLA SCHOVANOU.

    NA ZÍTRA DRŽÍM PĚSTI. DARČA ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dari,
      na tuto lucernu jsem úplně zapoměla.
      Zítřka se úplně bojím .. tak uvidím jak se bude dařit.
      Dofám, že do soboty bude hotovo :-)

      Pěkný večer .. Denisa ♥

      Vymazat
  6. Denčo, zase jsi utrácela :-))) Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Lampiony przepiękne i bardzo pomysłowe :) pozdrawiam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kocham światła. jesienią i zimą nadal I świecić. Denisa

      Vymazat
  8. Svíčky a světýlka, to je na zimě to nejkrásnější! A nejteplejší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivčo,
      děkuji,
      v létě si nedovedu představit, že bych zapalovala světýla. Prostě k zimě patří.

      Denisa ♥

      Vymazat
  9. Denisko, nádherná sbírka ....taky jich mám pár doma a tak svítím a svítím a svítím .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki,
      světýlka mám moc ráda. K podzimu a zimě patří.

      Měj se Denisa ♥

      Vymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky