20. února 2014

POMALU, ALE JISTĚ

                                                        se nám blíží Velikonoce
                                         letos nám vycházejí na 21. dubna .. celkem pozdě,
                   na přípravu velikonočních háčkovaných vajíček je už čas :-) aspoň pro mě
                                                          tak jsem už začala




prozatím mám jen tyto kousky 




pokud si budete chtít taky nějaké uháčkovat 
tak návodík je na blogu


je tam mnoho návodíků a super popsaných 




takže šup háčky do ruky a háčkovat
velikonoce jsou tu za chvilku

moje milé blogerky přeji příjemný čtvrtek

mám Vás ráda 

DENISA

10 komentářů:

  1. DENČO,
    SUPÉÉÉR .. PĚKNĚ PROSÍM UDĚLÁŠ MI NĚJAKÉ.
    NA SOBOTU SE MOC TĚŠÍM.

    PAPA DARKA

    OdpovědětVymazat
  2. Já už také začala, včera jsem udělala své první! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Deniska,
    sú nádherné, do Veľkej noci ich bude "požehnane".
    Pekný podvečer,
    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou krásné--barevné a veselé :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  5. ...ano, ano, vajíčka potrebujú farbičky :o))) máš to krásne a to je len začiatok, že?
    Pekné dni...
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Velikonoce, dneska na mě dýchaly v obchoďáku, ale na mě je to ještě brzy. Vajíčka máš krásná, taky se letos chystám, ale jen barvit, plést bohužel neumím :-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
  8. Ano Deni, už se to blíží:-))

    OdpovědětVymazat
  9. Veru Deniska uz mi hacik chybal a presne viem co budem robit :) Krasny vecer Mira... Vajicka su kuzelne :)

    OdpovědětVymazat
  10. Denisko krásný jsou mám zatím jen zelený už od předloňska tak asi přibudou i jiné barvičky.Krásný sluníčkový víkend.Radka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky