17. prosince 2014

16 a 17 ADVENTNÍ OKÉNKO - Stromeček Otrokovic

                                                   pěkný středeční večer

dneska chci ukázat stromeček který máme u nás na náměstí .. dokonce když se zmáčkne vypínač tak hraje koledy




světýlka na stromečku mění barvičky 

taky máme moc pěkně ozdobené hodiny 




letos máme město moc pěkně osvícené
zítra půjdu nafotit více 
:-) dnes jsem měla velký nákup a nechtěla jsem stále pokládat na zem


na Baťově je taky jeden stromeček, ale ten nešel moc vyfotit a vznikla taky pro mě super fotka




stromeček je trochu nakřivo, roste tak

doufám, že prožíváte adventní dny v pohodě 
a za týden tu máme Vánoce

pěkný večer
mám Vás ráda 

DENISA

2 komentáře:

  1. NA NÁMĚSTÍ CHODÍM KOLEM STROMEČKU KAŽDÝ DEN.
    A KDYŽ NEHRAJE TAK SI ZMÁČKNU ☺

    PĚKNÝ VEČER ANDREA

    OdpovědětVymazat
  2. Jaké překvapení...vždyť my jsme skoro sousedky...já jsem ze Zlína :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky