6. prosince 2014

6 ADVENTNÍ OKÉNKO - Papírové městečko

                                              pěkný podvečer blogerky

tak jsem u nás ve vchodě schodišťové okno trošku vyzdobil, letos jsem použila papírové městečko




dnes jsem toto městečko taky lepila na okna o babičce
 ale tam už jsem foto nestihla, byla tma




městečko si můžete stáhnout 


kometa tam není 
ale obrázek vkládám 




při tisku je potřeba
 kometu si zvětšit

 děvčata přeji Vám pěkný sobotní večer

mám Vás ráda 

DENISA

7 komentářů:

  1. Deni děkujeme - určitě si městečko taky nalepíme ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Denisko, městečko je krásné, kéž by tak v zimě vypadala všechna městečka, krásné zimní dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  3. DENISKO,
    DĚKUJI MOC ZA SUPER INSPIRACI.
    JDU NA TO.

    MĚJ SE LENKA

    OdpovědětVymazat
  4. Denisko, krásné městečko! Krásný zbytek víkendu! Radka

    OdpovědětVymazat
  5. DENISKO, MĚSTEČKO SE MI MOC LÍBÍ.
    ULOŽILA JSEM SI. DĚKUJI.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ PŘEDVÁNOČNÍ ČAS.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Denisko, tohle je nádhera a na oknech to vypadá vážně skvěle.:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne mestečko, aj my ho máme na okne...
    Pekný advent,
    A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky