9. prosince 2014

9 ADVENTNÍ OKÉNKO - Něco na zahřátí

                                        pěkný večer moje milé blogerky

tak dnes adventní okénko až večer .. dnes jsem se pokoušela vložit příspěvek na třikrát, internet nám stávkoval .. nejen mě ale jak jsem sondovala tak taky sousedům

tak jsem včerejší den přemýšlela o čem bude dneska příspěvek .. u nás už druhý den je vítr .. takže něco pro zahřátí .. a to recept na ,, svařáček ,, receptík není můj, ale mé dobré kamarádky která ho připravuje .. kamarádům chutná tak mi dovolila dát receptík na net .. určitě ho znáte a kdo nééé tak tady je




SVAŘÁČEK  MONIČKY

1 litr: červeného vína
1 kus celé skořice
1 kus badyánu
5 hřebíčku
 plátky  pomeranče
( nebo klidně citron )
cukr dle chuti

- vino nalijeme do kastrůlku, přidat veškeré koření a zahřívat dokud se nezačne tvořit bílá pěna
- přidáme cukr ( může být klidně třtinový ) a za stálého míchání necháme ohřát až bude hustá pěna - POZOR NESMÍ VAŘIT
- zmírnit teplotu a cca 3 minutky necháme prohřát
- nalijeme do hrnečků ozdobíme plátkem pomeranče ( nebo citronu ), můžeme dát taky celou skořici

teď si v  klidu sednout a pochutnat si na svařáčku

a tady malá inspirace jak servírovat náš svařáček
 



zdoj foteček PINTEREST

přeji pěkný večer a sladké sny

mám Vás ráda 


DENISA

4 komentáře:

  1. Hmmmm.... A este pecene gastany...

    OdpovědětVymazat
  2. Dakujem Deniska za receptik, urcite ho vyskusam :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Denisko, svařák v tomto ročním období nesmí chybět - určitě si ho udělám.
    Krásný adventní čas
    Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, lecker und tolle Fotos!
    Liebe Grüße

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky