28. prosince 2014

BÍLÁ PEŘINA

                                       nás překvapila dneska ráno

                                                     pěkný večer blogerky

taky u Vás deska ráno bylo bílo .. u nás ano a dokonce poletují vločky dokonce teď a taky fouká studený vítr a už je skoro - 8 brrr .. odpoledne jsem si vyšla na malou procházku  taky něco hodit kačenám .. těch je u nás jako každý rok moc






kostel sv. Vojtěcha 
když se kouknu v kuchyni z okna tak na kostel vidím 
( koukám na něho ze zadu )
jeho kříž a hlavně slyším jak bijí zvony  






malá peřina na zábradlí na mostě přes řeku Dřevnici




na pravé straně řeky máme novou cyklostezku která spojuje Otrokovice se Zlínem 




kačerů u nás je víc jak kačen 

a tady v akci .. kdo bude mít první rohlík 




před poliklinikou bylo taky pěkně bílo 






a nakonec jeden ptáček který se tak krčil
asi mu byla taky zima 




tak a teď jsem pěkně v teple v ruce háček a přemýšlím co budu pěkného tvořit
už mě nebaví sedět a nic nedělat 




mějte se krásně 

mám Vás ráda

DENISA

4 komentáře:

  1. Tiše závidím, u nás nic a k ničemu se ani neschyluje :( Moc krásný výhled z kuchyňského okna! Jana

    OdpovědětVymazat
  2. I já závidím :-) i ten výhled z kuchyňského okna. A přemýšlím jestli háčku nedám kratší dovolenou... po předvánočním maratonu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Deny, u nás včera nasněžilo. Máš pěkný výhled z okna :-)

    OdpovědětVymazat
  4. U nás dnes taky sněhová kalamita, jsem nevěřila vlastním očím.-)
    Koukám těch kačen co máte, tady abych je s lupou hledala:-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky