25. ledna 2015

LADOVA ZIMA

                                                             je venku

                                                  pěkný nedělní večer přeji

                      venku máme krásně bílo, tak mi to nedalo a šla jsem na vycházku
                                           a tady je pár foteček .. bílé krásy




je to krása 








sněhu od včerejška napadlo mnoho








sníh na jehličí vypadá jak načechraná vata 




sněhu napadlo opravdu mnoho cca 15 cm






nakonec jsem na své procházce potkala taky dva

,, huhuláky ,, 






venku jsem nemrzla protože bylo pěkně teploučko

taky bylo u Vás krásně
jen by mohlo začít trošku mrznout aby sníh vydržel


přeji pěkný večer 

mám Vás ráda 

DENISA

5 komentářů:

  1. To je sněhu! A ti sněhuláci jsou kouzelní.

    OdpovědětVymazat
  2. DENI,
    JÁ BYLA VČERA U DŘEVNICE A BYLA TO NÁDHERA.
    A TĚCH KAČEN CO TAM JE.
    NEPŮJDEŠ DNES KRMIT.

    MĚJ SE DARKA

    OdpovědětVymazat
  3. Deni, krásné bílé, u nás blátivo.
    Hezké dny přeji :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. PÁÁNI, TO JE NADÍLKA :) U NÁS TO UŽ OPĚT ROZTÁLO. PETRA

    OdpovědětVymazat
  5. Tak u nás není nic bílého, snad i v nížinách:-)
    Připadá mi to jako vzácnost, kterou si budeme muset vyfotiti pokaždé, když napadne.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky