28. února 2015

NA ŽLUTÉ VLNĚ

                                                              ve vázi na stole

                                    pěkné sobotní dopoledne přeji moje milé blogerky

                      u nás venku nic moc .. je pod mrakem a trošku mlhavo tak čekám kdy zaprší
                                                nemuselo by ale co se dá dělat

                                  zato na stole se mi to pěkně vybarvilo do žluté barvičky




neodolala jsem narciskám a pár větvičkám borůvčí

dokonce jsem si všimla, že u nás na náměstí pomalu a jistě ze země vykukují narcisky 
až budou v plné kráse tak hodím foto 






jen škoda, že narcisky nevydrží déle

:-)

ale zase nejsou tak drahé abych si nemohla udělat radost 
častěji 




no prostě kytičky na každý stůl patří aspoň u mě doma 

moje milé, přeji Vám příjemnou sobotu 
prožitou v klidu a pohodě

mám Vás ráda 

DENISA

6 komentářů:

  1. DENISKO,
    MOC PĚKNĚ TI TO KVETE.
    BUDEŠ VEČER DOMA .. DOŠLA BYCH S HÁČKEM .

    MĚJ SE DARČA

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko, také mi teď na stole narcisky nemůžou chybět. S tím borůvčím vypadají moc hezky. Hezký víkend a užijte si s Darčou háčkovací večer :) Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, taky mám ted narcisky ve váze a i žlutý příspěvek...Náhoda,,,Pěkný den Ila

    OdpovědětVymazat
  4. DENI, KRÁSNÁ KYTICE.
    MEJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná kytička. Přeji nádherné "jarní" dny.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky