1. února 2015

NEDĚLE

                                               .. nic se u mě dneska neděje

                                                    pěkný nedělní večer

jak ten čas letí a víkend už je za námi a já jsem ale vůbec nic nedělala .. ani nemůžu .. nesmím na noze moc stát .. takže úklid žádný, ale ruce mám zdravé :-) ale nic se jim nechce dělat
abych nebyla o hladu tak jsem si musela udělat aspoň oběd .. byla to rychlovka co dům dá




rýže, kuřecí masíčko a hotová omáčka 
Uncle Ban´s s křehkou zeleninou
taková rychlovka

:-) mám taky na zítra
nevadí mi to 
co mám ráda můžu jíst více dní 

taky vaříte na víc dní 
nebo každý den čerstvé jídlo

nemusím mít každý den teplé jídlo .. klidně si namažu chleba nebo rohlík 

no jo každý den se mi nechce vařit jen pro jednoho 

dneska u nás konečně nepadal sníh, ale zato 
chvílemi pěkně svítilo sluníčko
ale na teploměru je něco pod nulou




můj výhled z okna 

pěkně kapou na okno 
a taky sníh pěkně rachotí když sjíždí se střechy dolů
to k zimě patří

děvčata přeji příjemný vstup do nového pracovního týdne

já jdu zítra na převaz 
už se tak těším že půjdu ven 
od čtvrtka jsem venku nebyla 
co se dá dělat

mám Vás ráda 
mějte se pěkně 

DENISA

5 komentářů:

  1. Deniska prajem skoré uzdravenie . Nás je 5, takže varím stále:))papa, Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný večer...posílám pozdravy ..ilona a brzy se uzdravte...

    OdpovědětVymazat
  3. Obídek vypadá náramně.U nás se vaří každý den
    a je jen pár jídel,která míváme na víc dnů.
    Sníh u nás nemáme vůbec žádný,takže tvůj výhled
    z okna se mi líbí.
    My jsme dneska měli sluníčko,ale docela i zimu.
    Deni,přeju ti,aby všechno bylo OK a abys byla bez bolestí.
    Právě jsem vložila návod na čtvereček,o který sis taky psala.
    MOc zdravím a měj se fajn!

    OdpovědětVymazat
  4. už zníš vesele, tak snad už moc nebolí ;)
    já být jedna, tak nevařím asi vůbec ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Denisko, zase bude dobře... Přeji, aby noha byla brzy v pořádku. Výhled je nádherný. A oběd? Právě jsem dostala chuť, uvědomila jsem si, že tyto omáčky už jsem nekoupila ani nepamatuji. Hned zítra si dám do košíku tu s ananasem...
    Krásný den. Lidka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky