22. února 2016

SAROYAN HOTOVÝ

                                                                    několik dní




ahojte moje milé blogerky

Saroyan je můj první pletený šátek a určitě není poslední 
napřed jsem několikrát párala než jsem přišla na vzoreček a pak se 
pletl jedna báseň

ted´ už čeká jen na blokování  
snad to spáchám tento týden ,, snad ,, 




pokud budete chtít taky plést tak odkaz na návodík je TADY

nebojte se není těžký 


 

takže jsem nevěrná háčku 
a ještě budu 
jen co zítra donese pošta klubíčka jdu na další šátek
tentokrát to bude a to neprozradím
musíte si počkat 

a to je pro dnešek vše 
mějte se krásně 
mám Vás ráda 

DENISA
 

5 komentářů:

  1. Moc se mi líbí, ale takhle krásně bych ho nedokázala uplést! Moc hezké, Deni. Tina

    OdpovědětVymazat
  2. Deniso, moc krásná ruční prácička. Měj se hezky Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. Deniso, krásný šátek. Když jsem ho viděla u vás rozpletený, velmi se mi líbil a tak jsem ho upletla kamarádce k narozeninám. Pro sebe ho mám v plánu plést až na další zimu. A pletl se opravdu dobře. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Deni, nádherný šátek! Hezký večer přeji, Maru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky