15. ledna 2017

CLOSE TO YOU

                                                             je další můj pletený šátek




Pěkné nedělní odpoledne přeji 

koncem roku jsem se dala to tajného ježíška na modrém koníkovi 
a co tvořit .. nakonec mi padl do oka šátek od 
Justina Lorkowska
Close To You 




použila jsem vlnu 
Alize Angola Gold Simpli batik
číslo barvy 1984
1 klubíčko 
jehlice 3,5




doufám, že šátek udělal radost 

pokud budete chtít některá návod .. písněte mi emailík a návod pošlu 


můj dárek z tajného ježíška mi došel před štědrý dnem a radost byla veliká 







a to je pro dnešek vše 

přeji příjemný vstup do dalšího pracovního týdne 

mějte se krásně 

mám Vás ráda 

DENISA 

42 komentářů:

  1. Krásny šál, krásne farby, pekná práca...
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Na Close to you se už dlouho chystám.
    Pěkná kombinace barev ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilčo .. Šátek se plete jedna báseň .. je to rychlovka .. už se těším na ten tvůj .. jehličím zdár ☺

      Vymazat
  3. Milá Deniso, měla bych zájem o návod, ale mejlík jsem tu nikde nenašla. Tak jestli můžu, nechávám kontakt tady.
    Děkuji, Radka (rasimda@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  4. Deni, to je krásná práce a nádherné barvy. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty barvy!!!Nádhera...Pěkný týden Ilča

    OdpovědětVymazat
  6. Nadhera , smim poprosit o navod na adruska.bourova@mujmail.cz dekuji!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Šátek je nádherný, přesně moje barvy. Můžu poprosit o návod na mabrahu@seznam.cz
    Děkuji Míla

    OdpovědětVymazat
  8. Deniso,
    nádherná kombinace barev:-)
    Ale mě návod nestačí, já bych potřebovala rovnou hotový výrobek ;-)
    Krásné tvoření!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkují 😚

      Ilčo .. jestli umíš základy háčkování tak by jsi ho dokázala upléct .. je jednoduchý.. barvy jsou naprosto úžasné .. jestli chceš tak Ti ho na příští zimu upletu 😚 .. měj se Denisa

      Vymazat
  9. Dobrý večer Deniso,
    moc pěkná práce a příze vypadá super :-) také vás poprosím o návod na brabcovapetr@seznam.cz , předem moc děkuji Petra

    OdpovědětVymazat
  10. Denisko,šátek je moc krásný.Mohu poprosit o návod na helena.zahorova@seznam.cz
    Předem moc děkuji.Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý deň, Deniska, môžem aj ja poprosiť o návod na bielcikova.anna@gmail.com
    Veľmi ďakujem
    Anna

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den.Mohla bych také požádat o návod na šátek? Děkuji a hezký,mrazivý den. Vlaďka
    vladka.maresova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Odpovědi
    1. Jani,děkuji .. už mám koupené klubíčko pro sebe ☺

      Vymazat
  14. Ahoj, moc krásné:-) také prosím o návod. Annika@centrum.cz
    Děkuji moc Anička

    OdpovědětVymazat
  15. Denisko, šátek máte krásný, mohu také poprosit o návod na ma.fojtikova@seznam.cz moc děkuji Markéta

    OdpovědětVymazat
  16. Denisko, Váš šátek mě naprosto uchvátil, je to pecka! Mohu také poprosit o návod? (hana.grossmannova@seznam.cz). Moc děkuji.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  17. Jééé ten šátek je moc krásný!!!! Já miluju šátky. Hodně nakupuji šátky zde - https://www.kupujem.cz/satky-a-saly-1/ Kéž bych se tak naučila je ručně vyrábět. Oprovdu moc povedené. R.

    OdpovědětVymazat
  18. Dobrý den,
    dnes jsem objevila na Vašem blogu tento úžasný šál. Mohla bych poprosit o návod.
    Máte krásný blog, moc děkuji.
    Lida M.
    LMeluzinova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Dobrý den, mohla bych poprosit také o návod na šátek, vypadá nádherně. Předem děkuji
    skalakovai@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Dobrý den, sál je opravdu nádherný, mohla bych Vás pozadat o navod. Předem moc děkuji. KolarikovaAndrejka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Dobrý den, nádherná šátek . Pošlete mi, prosím, návod. Předem děkuji.Hanka
    konopkovahana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Dobrý večer, prosím taky o návod šátku, stále hledám ale fakt jsem nenašla a tak prosím na adresu alexandra.strnadova@seznam.cz...moc děkuji

    OdpovědětVymazat
  23. Dobry den, mohla bych taky poprosit o navod? Annika@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky